Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Nieuwe module forum beschikbaar

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2011

Nieuwe module forum beschikbaar

Dag allemaal,

Sinds kort is er een nieuwe module toegevoegd aan het forum, "module oefensessies". Hier kunnen jullie de oefeningen en verbetersleutels van de oefeningen die uitgedeeld werden tijdens de oefeningensessie in de paasvakantie (vrijdagvoormiddag) terugvinden. Die van Fysica staan al online. Ik ben nog aan het wachten op de verbetersleutel van de andere vakken, deze worden zo spoedig mogelijk toegevoegd.

Iedereen die betaald heeft voor deze module is hieraan in principe toegevoegd (en zou hiertoe dus toegang moeten hebben). Indien dit niet het geval zou zijn, gelieve dan iets te laten weten zodat ik dit alsnog in orde kan brengen. Aangezien het verlenen van toegang handmatig moet gebeuren kan het uiteraard altijd dat ik iemand over het hoofd gezien heb.

Nog veel succes met jullie voorbereiding.

Groeten,

Lissa Peeters

Junior Lid
    Ingeschreven
    Apr 2016
    Hallo Lisa, ik zie de module online staan, maar er is geen inhoud als ik het open. Kan je hier naar kijken, aub? Alvast Bedankt! Stefanie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Administrator
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stefanieds Bekijk Berichten
    Hallo Lisa, ik zie de module online staan, maar er is geen inhoud als ik het open. Kan je hier naar kijken, aub? Alvast Bedankt! Stefanie

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Beste stefanieds,

Ik heb het even gecontroleerd en blijkbaar was jouw toegang niet helemaal in orde. Normaal zou het nu wel moeten lukken. Moest dit niet het geval zijn, laat me dan zeker nog iets weten!

Met vriendelijke groeten,

Lissa Peeters

Forum Rechten